Min Kärlek!

Hallå Dagbok...hade jag börjat mitt inlägg om den hade varit privat och om den faktiskt varit en dagbok. Nu är det inte det så vi hoppar över det.

Jag har idag insett att allt jag går igenom nu trots allt inte är så överväldigande som det först såg ut att vara. Jag tycker trots allt om den jag är och planera på att fortsätta vara mig själv. Jag ska bara fila lite på kanterna. För visst finns det saker jag måste jobba med. Det kommer aldrig att försvinna. Precis som det är för alla andra.

Efter alla personlighetstest som jag har gjort på nätet. (vissa mer seriösa än andra) Har jag väl lite koll på vem jag är. Det hade jag innan också visade det sig för jag kände igen allt som fanns med i resultatet. Den största bristen jag personligen har med mig själv är att jag tvivlar alldeles för mycket på mig själv. Det är nånting jag verkligen måste sluta med. Jag är en bra människa och jag börjar älska mig själv. Jag har märkt att det är otroligt viktigt att älska sig själv, Inte på ett självupptaget eller narcissistiskt sätt utan på ett säkert och uppmuntrande sätt.

Jag har en lång väg kvar men jag är på rätt spår.

Dagens låt: Jack Johnson - Angel

0 kommentarer: