Mitt Sociala!

Tyvärr har det varit ont om inlägg de sista dagarna.
Detta beror på att jag har varit sjukskriven sista halvan av veckan och att jag inte har orkat sitta hemma ensam i min lägenhet. Därför har den mesta tiden spenderats hos olika kompisar.

Jag är en väldigt social person och väldigt behövande av mänsklig interaktion. Det kan bero på mitt behov av bekräftelse. Det kan även bero på att jag alltid har bott i stor familj.
I en sådan stor familj som jag har haft har man alltid personer runt omkring sig i sin omgivning.
Det mesta beror nog ändå på vilket humör jag är på. Just nu behöver jag folk omkring mig som jag kan dela mitt bra humör med.

För jag mår faktiskt mycket bättre nu på sistonde. Jag väljer att se det positiva i saker och småsaker påverkar mig inte lika mycket. Det handlar om hur jag väljer att se på saker.

Nu ska jag fortsätta spendera tid med mina vänner.
Med så kort till kvar till jul ska jag börja fundera över en liten önskelista för mig själv. Inga materiella ting men något annat.
Vad vill Du helst av allt ska gå i ha till jul?

0 kommentarer: