Mina Framtidstankar!

Första dagen tillbaka på jobbet efter sjukskrivningen.
Dock spökar foten lite och jag känner att jag inte är helt frisk. Jag får helt enkelt ta det lugnt.
Har ju faktiskt bara denna vecka att jobba sedan väntar julsemester.

Jag fick en fråga av en kompis idag.
Han frågade när jag ska flytta med honom upp till småland. Tydligen har han och hans familj långt gångna planer på ett hus där uppe. Går allting som han vill början han jobba kvälls-skiftet och vecko-pendlar fram och tillbaka till jobbet.
Han skulle till och med försöka få in mig på sitt jobb så att vi kunde pendla och jobba tillsammans.
Det hade varit väldigt skoj men jag tvekar.
Hade han frågat mig för 6 månader sen så hade jag inte tvekat.
Numera mår jag bra på mitt jobb, Jag ska provjobba på ett annat på torsdag kväll, Jag har återfått fantastiska änglar till vänner och jag har träffat en helt underbar tjej.
Jag får se vad jag beslutar mig för.

Dagens Låt: Lars Winnerbäck - Tvivel

0 kommentarer: