Livet är för kort!

Livet är för kort. För att må dåligt.
För att inte göra det man verkligen vill göra.

Jag vill inte sitta på ålderns höst och ångra att jag inte gjorde vissa saker. Att ha gått miste om så mycket.
Livet är för kort för att inte chansa, för att inte drömma. Jag ska jaga mina drömmar, för jag har inte tid för att inte göra det. Jag lever bara en gång,
Jag gör nog bäst i att satsa allt på det jag verkligen vill få ut av livet. Jag vill inte gå på ett medelmåttigt jobb hela mitt liv, mitt enda liv.
Jag vill ha ut mer. Jag ska hitta min dröm och jag ska fånga den. Jag vill inte bli gammal och bitter...

Det enda som hindrar mig från allt detta är jag. och jag har förändrats förut och nu ska jag göra det igen. jag ska göra det jag vill göra och inte nöja mig fören jag har det jag verkligen vill ha...

0 kommentarer: