Min Början!

Det hela började med en enkel fråga.

"Hur mår du?"
Svaret brukar gå per automatik men inte denna gången. Denna gången tänkte jag efter först.
Hur mådde jag egentligen. Jag kände mig likgiltig. Jag kände inget alls.

Hur kunde detta vara? Brukar man inte alltid känna något?


Jag har känt länge att det behövs en förändring i mitt liv. Jag har i princip gjort samma sak i två år nu. Jag vill inte fastna här. Det måste finnas mer till livet än detta.
Tyvärr har mina dåliga sidor stått ivägen för förändringen.
Jag ger upp för lätt. Varje gång det går mig emot så slutar jag. Det är inte kul längre. Jag vill kunna få en idé och sen genomföra den.
Jag saknar Diciplinen för att genomföra de och jag är trött på det nu.
Jag skäms för det.

Det får vara slut med det nu.

Därför berättar jag om detta. Detta ska vara en knuff i ryggen på mig.
Här kommer jag vara så ärlig det bara går. För ljuger jag för er ljuger jag för mig själv.
DEt finns mycket som folk inte vet om mig som de kan komma att få reda men det gör inget, bara ännu en anledning till att fortsätta kämpa.

1 inlägg om dagen minst kommer det att bli. Kommentarer och tips är välkomna.

Imorgon kommer det en lista på de olika listorna jag måste skriva och ta itu med.

0 kommentarer: