Min eftermiddag på Nova

Idag har jag spenderat eftermiddag på Nova i lund med Pauline och hennes dotter Alexandra.
Paulines Mamma och tre av systrarna var också med oss.
Jag hade riktigt trevlig. Vi spenderade åtminstone 4 timmar med att springa i affärer och dricka kaffe.

Jag tycker att det är otroligt skönt att jag har hittat tillbaka till Pauline efter uppehållet som vi hade. Hon är en av mina absolut bästa vänner. Är så glad att jag har henne. Hon kan vara skillnaden mellan en urusel dag och en helt fantastiskt dag. Även om jag ibland har svårt att uttrycka så hoppas jag att du vet hur mycket du betyder för mig.

Det blev även några inköp från Nova.


Dessa ursnygga kängor är köpta på Bianco footwear


Resten av inköpen kommer upp på bloggen så fort jag har några ordentliga bilder på de...

Dagens låt: Colbie Caillat - Tied Down

0 kommentarer: