Min Info!

Namn: Matti
Piercingar: Jepp, Ögonbrynet. HAde i läppen innan men tandläkaren tyckte inte om den.
Tatueringar: Det med. Drake på vaden
Längd: 182
Skostorlek: 43-44
Hårfärg: mörkbrun
Fräknar: Nope
Motto: Flera. "Life is too short to live someone else's dream" och "Du har alltid ett val"
Kär? Nja
Önskar du att du bodde någon annanstans? Jepp
Tänker du på självmord? Nä
Tycker du att du är attraktiv? Ja det tycker jag
Dricker du? Mer än vatten? Jepp
Använder du droger? Nikotin
Röker du? Se ovan!
Vilket schampo använder du? Vet ej. behöver inte använda det så ofta.
Vilken parfym använder du? Catsuit
Vad är du rädd för? Spindlar och att tappa kontrollen
Gillar du att tvätta? Nä. tråkigt.
Gillar du berg och dalbanor? Absolut

Senaste:
Filmen du hyrde? Hyr inte.
Filmen du köpte? Ska jag välja en av alla 500 som jag köpte av en kompis nyligen?
Låten du hörde: Amy McDonald - Let's start a band
Låten du laddade ner? Lisa Miskovsky - Driving one of your cars
Personen du ringde? Eva Dansk
Personen som ringde dig? Macke
TV-program du såg? Two and a half men
Person du tänkte på? Eva. Därför ringde jag henne.

För eller emot...
Långdistansförhållanden? av egen erfarenhet funkar det inte.
Utnyttja någon? Om de förtjänar det, Ja
Självmord? Totalt emot.
Ungdomar som röker? Vad ska jag säga? Jag var en av de.
Använda droger? Inget är svart och vitt.
Sex före äktenskapet? Varför vänta?
Köra onyktert? jag är helt emot...idioter
Förhållanden? För..

Favorit...
Mat: Spaghetti och Köttfärssås
Låt: Queen - Bohemian Rhapsody
Sport: Fotboll
Dryck: Coca - cola
Kläder: Mysigt och bekvämt.
Film: Rainman
Bil: Wolksvagen Bubbla
Serie: Scrubs

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? ja
Gråtit över en flicka? Ja
Ljugit för någon? Ja
Varit i slagsmål? Ja
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet? Nope

Antal...
Gånger du vart kär? Två, tror jag.
Gånger ditt hjärta brustit? En
Hjärtan brustit på grund av dig? Det vet jag inte.
Tjejer du kysst? 7
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? 1 Marcus
Gånger ditt namn varit med i tidningen? 0
Ärr du har på kroppen? Några
Pålägg som gäller: Ost
Dagens dryck: Kaffe

Senaste...
Boken du läste? Nån vampysbok
Personen du fick e-mail av? Jenny på jobb.
Personen du fick brev av? Släkting i Holland
Personen du fick sms av? Macke
Gången hela din familj åt middag tillsammans? 3 veckor sen när vi spenderade en skön helg i en stuga i Blekinge.
Saken du köpte? 500 Filmer av en polare.
Vad har du gjort idag? Knappt vaknat innan jobbet började 05:00. Kommit hem, somnat och vaknat igen. skrivit i min blogg o sen somnat.
Brukar du svära mycket? Ja för fan.
När stiger du upp på morgonen? 3:50
Gillar du att slåss? Nej
Vad har du på dig? boxer,strumpor,mjukisbrallor,tshirt och morgonrock
Vad ska du göra ikväll? Sitta framför datorn. Äta middag.
Vad är du allergisk mot? damm, pollen och björk, pälsdjur, nötter, jordgubbar, paprika, äpple osv.
Var har du ont? ingenstans för tillfället. brukar få ont i knäna.
Använder du hårspray? Nope inte lönt just nu.
Kan du stå på händer? Jepp
Håkan Hellström eller The Ark? Helst ingen av de.
Salt eller socker? Socker
Gillar du ketchup? ja Heinz.
Är du glad nu? Nja. måste ju jobba imorgon.
Var du glad igår? Ja, träffade vänner.
Vad dansar du till? Väldigt blandat.
Stockholm är... ? En stad.
Göteborg är?? En annan stad.
Kan du sjunga? Inte direkt idol material.
Spaghetti eller makaroner? spaghetti.
Land du vill besöka? Cuba, kina, japan

1 kommentarer:

Lina sa...

Och hur ofta duschar duuu egentligen då du inte ens vet vad du har för schampoo XD! Sicko^^