Min Förberedelse!


Idag var jag ute och handlade lite hjälpmedel.
Jag hade Pauline till hjälp.
Tillsammans besökte vi Malmö Bokhandel där både det ena och det andra inhandlades.
Från vänster: 101 saker du ska göra innan du dör, En anteckningsbok och en liten fickkalender.

"101" är för min egen del tänkt som lite motivation till att göra saker. Den är fylld med allehanda utmaningar. Vissa fullt genomförbara andra får man kämpa hela livet med. En kul sak att ha och konsultera ibland. Ska försöka ta så många det bara går. Kommer rapportera löpande om hur det går.

Anteckningsboken skall jag hamed mig vid alla tillfällen och skriva ner allt som är värt att noteras och som senare ska in här.

Kalendern inhandlade för att jag ska få lite översikt över mitt liv och kunna följa mina deadlines.
Deadlines använder jag för att sätta lite press på mig själv att genomföra de olika sakerna som jag vill ha gjort.

0 kommentarer: