Min Lista av Listor

Eftersom jag kommer skriva om en hel del olika saker så tänkte jag att det skulle vara bra att göra upp en lista på. Jag kom fram till att alla dessa sakerna kommer att kunna delas upp i olika kategorier. Så därför har jag gjort en lista på alla listorna som ska skrivas.

1. En lista på 10 av mina dåliga sidor.
2. En lista på 20 av mina bra sidor.
3. En lista på förändringar som jag vill göra i mitt liv.
4. En lista på rutiner som jag vill ha igång i mitt liv.
5. En lista på vilka framtida aktiviteter jag kan tänka mig.
6. En lista på olika kategorier i min blogg.
7: "101"s lista på filmer att se innan jag dör.
8. "101"s lista på böcker att läsa innan jag dör.
9. En lista av mina rädslor.
Nummer 7 och 8 kommer inte att vara färdig listor direkt utan de kommer jag att fylla i efterhand.
En efter en kommer dessa att komma upp här och allteftersom kommer jag att gå igenom de allihopa grundligt.

0 kommentarer: